Sponsoren

Vrienden van de rijvereniging

Mede dankzij de sponsoren van rijvereniging Overloon kunnen wij als vereniging zoveel voor onze leden betekenen voor een zo laag mogelijke contributie. Alle sponsoren en vrienden van de rijvereniging verdienen dan ook een special plekje met logo en of naam op ons terrein, in ons clubgebouw en op de website.

Als sponsor of vriend van de rijvereniging kan iedereen die rijvereniging Overloon wilt steunen een bijdrage doen aan onze mooie vereniging!

van de rijvereniging

Details sponsorcontract

Als sponsor van de rijvereniging zal er een reclamebord met uw logo geplaatst worden op ons clubterrein gelegen aan de Vredepeelweg te Overloon.

De bijdrage als sponsor van de rijvereniging bedraagd €100,-. Het eerste jaar is er geen sponsorbijdrage verschuldigd. In dit eerste jaar zijn enkel de kosten voor de porductie van het reclame bord voor rekening van de sponsor.

Na het gratis jaar wordt het sponsor contract voor tenminste 3 jaar voortgezet. Hierna is de overeenkomst jaarlijks opzegbaar.

Details Vriend van de rijvereniging

Iedereen kan vriend van de rijvereniging worden, ook mensen zonder bedrijf.

Als vriend van de rijvereniging steun je de rijvereniging met een bijdrage van €50,- per jaar. Een bordje met jouw naam, achternaam of andere omschrijving zal op het verzamelbord van “Vrienden van de rijvereniging” komen te hangen in ons clubgebouw.

Deze overeenkomst is jaarlijks opzegbaar, zonder een minimum termijn.

Vriend

van de rijvereniging

Vele extra's

Naast dat je als sponsor of vriend van de rijvereniging een mooie bijdrage levert aan alles wat wij voor onze leden betekenen, zijn er ook veel extra’s voor jou als sponsor of vriend.

Zo ben je uiteraard altijd hartelijk welkom op onze wedstrijden. Houd ook je mailbox als sponsor en vriend van de rijvereniging in de gaten voor leuke uitnodigingen.

Ook sponsor of vriend van de rijvereniging worden?

Meld je aan!

Op welke manier wil je een bijdrage leveren?
Vul hier in onder welke (bedrijfs)naam je sponsor of vriend van de rijvereniging wilt worden. Als vriend van de rijvereniging kan dit bijvoorbeeld ook zijn: “opa en oma Jansen”. Deze naam zal dan op jouw bordje als vriend van de vereniging geplaatst worden.

Lukt het aanmelden niet? Of heb je een andere vraag?

Onze sponsoren