Tijdens de clubkampioenschappen op 27 augustus 2023 was er weer van alles te beleven aan de Vredepeelweg in Overloon. Er waren verschillende onderdelen van de paardensport te zien, dressuur, springen, 4-tal én zelfs ponyspel!

Er werd door vele leden van de vereniging gestreden om de titel “Clubkampioen 2023”. Iedereen heeft kei hard zijn/haar best gedaan en uiteindelijk zijn geworden…

Clubkampioen dressuur paarden: Lonneke de Bruijn met haar jonge paard Odessa. En een knappe 2e plaats was hier voor Kim Pingen met Casper.

Clubkampioen dressuur pony’s: Aylin Emelkli met haar jonge pony Black Pepper. 2e werd Vera de Hoog met Prins en de 3e prijs was voor Renske Hendriks met Jessie.

Clubkampioen springen pony’s: Lisa de Groot met Couper! 2e is geworden Imke de Groot, eveneens met Couper, en de 3e prijs was voor Chloë Pingen met Casper.

Dikke proficiat voor iedereen!

De sponsoren van de rijvereniging hebben op deze dag ook kunnen genieten van een demonstratie van het 4-tal onder het genot van een kop koffie een stuk vlaai én een práchtige bos bloemen als blijk van waardering.

Het was een zonnige en bovenal gezellige dag!

clubkampioen paarden dressuur 2023