Clinics

Aanmelden voor externen

Onze clinics

De clinics georganiseerd door rijvereniging Overloon zijn toegankelijk voor leden van de vereniging die voor dit soort lidmaatschap hebben gekozen. Ook kunnen ruiters die geen lid zijn van rijvereniging Overloon zich aanmelden voor een clinic.

gratisafbeeldingdressuur

Clinics dressuur

Tijdens de clinics dressuur krijg je gedurende 3 clinic sessies van 4 lessen  per jaar les van een professionals in de dressuursport. tijdens deze sessies kun je al je vragen kwijt bij de instructeur en werk je samen naar een zelfgekozen doel. De clinics worden in tweetallen gegeven.

Ook als je geen lid bent van rijvereniging overloon kun je je aanmelden voor een clinic-sessie.

Vind alle actuele informatie over de clinics in ons nieuws.

Benieuwd welke clinics er al op de planning staan?

Geen lid maar wel graag mee doen aan een clinic?

Ben je geen lid van rijvereniging Overloon maar wil je wel graag mee doen aan één van onze clinics?
Geen probleem, ook externen kunnen zich opgeven voor de clinics. Vul in dit geval het formulier op deze pagina in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Let wel op! Voor het opgeven voor de clincs geldt VOL = VOL

Daarbij zijn leden van rijvereniging Overloon met een lidmaatschap voor de clincis altijd verzekerd van een plek en hebben deze leden dus voorrang op deelname aan de clinics.

Wil jij jouw kans niet mislopen om een clinic te volgen?

Als lid van de rijvereniging ben je verzekerd van een plaatsje in de clinics.

Aanmeld formulier clinics

clinics zijn toegankelijk voor paarden- of ponyruiters van 16 jaar of ouder.
Ben je (al) lid van rijvereniging Overloon?
In geval van de laatste optie raden we je aan om je aan te melden als lid via rijverenigingoverloon.nl/lid-worden. Op deze manier voorkom je dat we na je aanmelding nog extra vragen moeten stellen. Uiteraard is je aanmelden via dit formulier ook een mogelijkheid.
Vul hier de naam van de instructeur in die de clinic geeft, zodat wij weten voor welk van de geplande clinicsessies je je wilt opgeven.
Maat paard/pony
Dressuur (wedstrijd) niveau van de combinatie
Weet je bijvoorbeeld al dat je een van de geplande data niet aanwezig kan zijn? geef dit dan alvast door. Ook kun je het alvast doorgeven als je vanaf een bepaalde tijd wel of niet beschikbaar bent. Zo kunnen we je inplannen voor de clinic op een tijdstip dat jou uitkomt.
** Indien “Ja” ingevuld bij de bovenstaande drie vragen geef je toestemming voor het maken en publiceren van opnames (zoals fotografie, film) en het publiceren van persoonsgegevens zoals beschreven in het Algemeen Reglement, louter ten behoeve van het informeren van leden en (virtuele) bezoekers.
Algemene voorwaarden
Bij aanmelding dien je akkoord te gaan met het Algemeen Regelement.

Lukt het aanmelden niet? Of heb je een andere vraag?

Onze sponsoren